Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy néhány kivételtől eltekintve árajánlatot kizárólag személyesen áll módunkban adni.
Ennek oka, hogy el szeretnénk kerülni, hogy az Érdeklődök csak az árak alapján döntsenek, a szolgáltatások, a garancia és a minőség figyelembe vétele nélkül. Csak a szolgáltatások árhoz való kapcsolata alapján lehet helyesen dönteni a javítási munkákról. Higgyék el, mindenki tud olcsóbb árat mondani, de ez egy olyan terület, ahol az olcsóság gyakran megbosszulja magát. Törekszünk arra, hogy a legjobb ár/érték szolgáltatást kínáljuk Ügyfeleinknek és ne a legolcsóbb és legsilányabb alkatrészek által kiajánlott “kedvező”, de kockázatos javításokat végezzük. Ezért szeretnénk, ha személyesen megtisztelne bennünket, hogy el tudjuk az Ön számára magyarázni a minőségi alkatrész és a gyári technológia szerinti javítások előnyeit!

A rendelés megerősítése után ill. előleg fizetés esetén is, visszalépés, storno vagy csere igényt nem áll módunkban elfogadni, visszáruzás csak különleges esetben, külön elbírálás után lehetséges.

Kérjük, hogy az adatlapot a jármű forgalmi engedélye alapján töltse ki!

(Csak a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.)

    Műszaki probléma*:

    Cégnév (Cég esetén kitöltendő):

    Név*:

    Lakcím/Irányítószám:

    Email cím*

    Telefonszám*:

    Jármű gyártmány+tipus*:

    Rendszám*:

    Hengerűrtartalom:

    Teljesítmény (Kilowatt):

    Alvázszám (Ajánlatkéréshez szükséges megadni- 17 jegyű):

    Motorkód/motorszám:

    Gyártási év*:

    Üzemanyag (benzin/diesel/hibrid):

    Megjegyzés (pl. km óra állás, probléma leirása stb.):

    Jelölje ki a dátumot, hogy mikor kívánja igénybe venni szolgáltatásainkat*:

    Időpontja (nem kötelező):

    [recaptcha]